    From: m00nia <a...@o...ppl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co zrobić z uciazliwą sasiadką?
    Date: Mon, 10 Nov 2003 20:49:44 +0100

    Didlo wrote:
    > a czy w takiej sytuacji to musiałabym mieć nazwiska tych policjantów,
    > czy wystarczy że powiedziałabym o której godzinie miał miejsce incydent
    > i oni wiedzą kto był na tej zmianie.
    > No i czy następnym razem jak wezwę policje to nie będę mieć
    > nieprzyjemności ze strony tych policjantów lub ich kolegów? Bo na
    > interwencje to jeżdżą tacy młodzi napakowani chłopcy i powiem szczerze
    > że się boję. Wiem że to głupie, ale mieszkam sama z malutkim dzieckiem
    > i moją babcią ( i psem kundelkiem), mąż pracuje w innym mieście.

    Ja kilkakrotnie wzywalam policje wlasnie na taka interwencje, nawet
    popoludniu i szczerze mowiac pan policjant odbierajacy telefony probowal
    mnie splawic, ale nic z tego;-). Zawsze przyjezdzali wlasnie mlodzi
    polcjanci i byli sympatyczni, ani razu nie zachowywali sie gburowato czy
    cos wtym stylu. Za kazdym razem pros o sporzadzenie wniosku do kolegium.
    Nie musisz go potem skladac, ale kwit zostaje. Powinnas rowniez pojsc do
    dzielnicowego, bo generalnie oni wlasnie od tego sa.
    pozdrowienia