    From: "Cray" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co to komputer
    Date: Wed, 11 Jun 2003 10:57:17 +0200

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał
    > No pewnie nie mają ich aż tak wielu. Do zabezpieczenia dowodów powinien
    > wystarczyć jakiś "nromalny" po krótkim przeszkoleniu.
    Oooo to, to ... "krotkie przeszkolenie" ... nie uswiadczylem tego
    przeszkolenia ... mimo nawet ze bylo dwóch ....

    > Tak, ale skoro można coś zabezpieczyć co może stanowić potencjalny
    >dowód w sprawie to trudno się dziwić że to się robi.
    No w porzadku .... szkoda tylko ze slimacza sie z nim juz trzeci miesiac
    .... jesli faktycznie we wszystkich sprawach jest takie tempo ... to co sie
    dziwic ze wkolo tyle bandytów biega ..... dla prokuratora jak sie okazuje
    nie wazne jest to ze ow komputer jest
    potrzebny do zapewnienia srodków do zycia .... odpisal na zazalenie i final
    ... niech se czlowiek czeka a co .... a jestem przekonany ze gdyby nacisnal
    odpowiednio to sprawa mogla by sie wyjasnic w miesiac (jak nie krocej).

    >Co innego gdyby brakowało jakiegoś
    > długiego klucza...
    :-)

    --