  • Data: 2003-06-10 15:59:48
    Temat: Re: co to komputer
    Od: "Cray" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "p01i" <p...@o...pl> napisał
    > bo to same lamy ,prawo to ich dziedzina a nie informatyka...
    > chodzi niby o plyty cdr (kazda w 1 kopi! troche multimediow i pare
    > programow)
    > chyba napisze zeby oddali kompa bez nagrywarki
    Zazalenie mozna zlozyc ... ja zlozylem ... nic nie dalo :-(

    > ogolnie jak by rozprawa doszla do skutku (brak
    > porozumienia/ugody/dobrowolnego poddania sie kaze) to nie ma szans zeby
    mnie
    > skazali za brak licencji na windowsa(im home user)hyba wiec mozna
    > pertraktowac z pro..
    A czy juz prosili cie o przedstawienie licencji na posiadane przez Ciebie
    oprogramowanie ? .... btw ile czasu minelo od momentu zatrzymania kompa w
    twoim przypadku ?

    BTW ... nie wiem czy sie nie myle ... ale zdaje sie ze posiadanie
    nielegalnego oprogramowania scigane jest z powodztwa poszkodowanego ...
    czyli w przypadku microsoftu bedzie to BSA (ich reprezentuje) nie wiem czy
    prokurator wspolpracuje z BSA przy sprawach zwiazanych z komputerami
    prywatnymi ... nie wiem nawet czy dla BSA tak bardzo licza sie zwykli
    uzytkownicy czy zajmuja sie glownie firmami ... takze z prokuratorem to
    mozna pertraktowac w sprawie zwrotu kompa ... a jesli dojdzie do rozprawy to
    raczej z BSA trzeba pertraktowac .....

    --
    Pozdrowionka śle Cray