    From: "666" <j...@N...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co sie dzieje z moja wlasnoscia?- mieszkanie
    Date: Mon, 28 Jul 2003 12:36:27 +0200

    A ilu jest wszystkich właścicieli (na sztuki licząc) ??
    JaC

    > Mam mieszkanie wlasnosciowe w starej kamienicy we Wroclawiu.
    > Stan calego budynku narazie moglbym okreslic na dobry :)
    > I teraz tak
    > Wiekszosc,bo prawie 60% sa to mieszkania komunalne, a pozostala czesc jest
    wlasnoscia osob prywatnych.
    > Co sie dzieje jesli przyjdzie kontrola stanu technicznego budynkow i stwierdzi ,ze
    stan budynku jest zly, ma byc przeznaczony do
    rozbiurki.
    > Czy ja jako wlasciciel dostaje jakies inne mieszkanie??
    > Czy po prostu trace dorobek swego zycia? :(
    > Jak to w kazdej spodzielni czy to firmie administrujacej budynkami sa spotkania na
    ktorych rozliczamy sie z calego roku i ustalamy
    czy maja byc jakies remonty.
    > Nie widzialem,ale slyszalem od kilku sasiadow ze dach jest w oplakanym stanie i
    nalezy go wyremontowac.
    > W przeciwnym razie za jakis czas jego stan techniczny moze doprowadzic do znacznego
    pogorszenia stanu technicznego reszty budynku.
    > Na zebraniu wszyscy wlasciciele zgodnie powiedzieli,ze chca remontowac dach, ale
    poniewaz wiekszosc glosow nalezy do wlasciciela
    mieszkan komunalnych-chyba miasto, to osoba reprezentujaca,ktorej nie bylo akurat na
    zebraniu,w pozniejszym terminie powiedziala ze
    nie ma na to pieniedzy.
    > Czy jesli okaze sie ze po jakims czasie wyniknie sprawa,ze trzeba budynek zburzyc
    bo jego stan techniczny jest zly za sprawa nie
    zadbania o dach,ktory to wlasciciele chcieli wyremontowac, a "komunalni" NIE bo nie
    maja niby pieniazkow.
    > Czy bede mogl zwrocic sie do "komunalnych" o zwrot za mieszkanie,poniewaz to w
    pewien sposob przez nich stracilem dach nad glowa??