  • Date: Thu, 11 Aug 2005 22:18:30 +0200
    From: monikamil <k...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co mozna jeszcze zrobic? - potracenie

    a i jeszcze dodam, ze znajomy jest bezrobotny od dawna, wiec moze
    najlepiej, zeby sie staral o zmniejszenie tej kwoty i nie kwestionowal
    samego wyroku ? jezeli bedzie musial to zaplacic, bedzie kiepsko - to
    bardzo duza kasa dla miego
    Mam jeszcze pytanie czy ta potracona kobieta moze go pozwac w sadzie
    cywilnym ? czy gdyby chciala to juz na to miala czas? ja bym go na jej
    miejscu pewnie pozwal jakbym dostal taki wyrok do reki, inna sprawa, ze
    zaraz po zdarzeniu ona sie czula bardziej winna niz on, domyslam sie, ze
    z czasem jej to przeszlo skoro po rozmowie na komisariacie sprawa wyszla
    jak wyszla.

    Pozsdrawiam
    KM