  • Data: 2008-01-27 13:19:04
    Temat: Re: cisza nocna i niedziela
    Od: "JW" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Troche dziwia mnie odpowiedzi kolegow, bo na grupie "prawo" spodziewalbym
    sie raczej bardziej merytorycznych odpowiedzi niz narzekanie na narod
    polski, ale co tam ;]

    Patrzac od strony prawnej to wydaje mi sie, ze niewiele mozesz zwojowac.
    Zasadniczo to co robi Twoj sasiad jest dopuszczalne. Niebyloby, gdyby jego
    dzialania przekraczaly "przecietna miare wynikajaca ze
    spoleczno-gospodarczego przeznaczenia nieruchomosci i stosunkow miejscowych"
    (Art 144 KC) Niestety ciezar dowodu, (ze halas przecietna miare przekracza)
    ciazy na Tobie (Art 6 KC ), a mysle ze ciezko byloby Ci to udowodnic.
    Musialbys wytoczyc powodztwo cywilne negatoryjne i zdzialalbys tyle, ze
    mogliby nakazac kolesiowi przestac borowac, bo watpie ze poniosles z tego
    wzgledu jakas konkretna szkode ;] Mysle ze lepiej po prostu isc i pogadac,
    albo przeczekac - przeciez przyjdzie taki moment ze i Ty bedziesz robic
    remont, a czas bedzie tylko w weekendy.