    From: "grzech" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: cisza nocna
    Date: Wed, 20 Jan 2010 23:49:56 +0100

    > A wanna? A prysznic? A spuszczenie wody?
    > A jak głośno można ustawić telewizor?

    Mycie się i spuszczanie wody to są zwykłe sytuacje życiowe. Jeśli jest to
    robione w osób powszechnie przyjęty, nie może być mowy o wykroczeniu. Może
    zaistnieć sytuacja, że ktoś np. ma uszkodzoną uszczelkę w kranie. Przy
    odkręcaniu wody ryk może być na pół bloku, ale to też się nie kwalifikuje
    jako wybryk (chyba że natury). Nie ma powszechnie przyjętych norm głośności
    sprzętu grającego. Wszystko będzie zależało od okoliczności. Inaczej będzie
    traktowany przygłuchy dziadek słuchający radia ojca dyrektora a inaczej
    przygłuchy młodzieniec który chce się zabawić.