  • Data: 2003-05-08 06:24:46
    Temat: Re: ciąża a zwolnienie z pracy
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr" <p...@o...pl> napisał w wiadomości:
    > Witam!
    >
    > Mam pytanie do szanownych grupowiczów. Jestem zwalniana z pracy - mam 3
    > miesiące wypowiedzenia. W trakcie okresu wypowiedzenia okazało się, że
    > jestem w ciąży. Czy pracodawca nadal ma prawo mnie zwolnić?

    Jeśli masz 3 miesięczne wypowiedzenie to podejrzewam że miałaś umowę na czas
    nieokreslony, więc od dnia poczęcia do dnia zakończenia urlopu
    macierzyńskiego pracodawca nie może cię zwolnić. Aby wypowiedzenie było
    bezskuteczne musisz dostarczyć zaświadczenie lekarskie informujące o ciąży.

    Pozdrowienia
    Serwiz