    From: "Maciek" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: choroba a służba wojskowa
    Date: 8 Mar 2004 13:32:47 +0100

    Tam po przeanalizowaniu mojej dokumentacji i badaniach w
    > klinice wojskowej lekarz ortopeda i neurochirurg bardzo się zdziwili, kto
    > dał mi kategorie "A" i została zmieniona na "D" :-)

    Ja to w ogóle tego wszystkiego nie rozumiem. Ja na przykład biorę leki, które
    zapobiegają atakom podobnym do ataków padaczki. No i co jak nie dostanę D
    to mam wziąć te leki ze sobą do jednostki??? Jak ich nie wezmę to bankowo
    po jednym, dwóch dniach dostanę ataku ... no i co po czymś takim? CO trafię
    do jakiegoś szpitala wojskowego czy co? Nie wiem, dla mnie to jest jakiś absurd
    po prostu. Zwłaszcza, że są też przypadki, że po odstawieniu tego typu leków
    dochodzi do zapaści. I kto wtedy za coś takiego odpowiada? Nikt? Fajnie...

    Tak czy inaczej dzięki za rady
    Maciek