    From: "Zygmunt" <...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: chodzi o alimenty
    Date: Thu, 31 Dec 2009 12:46:43 +0100

    > Ostatnio się rozpleniła taka moda, jakoby dzieci mogły mieć osoby
    > wyłącznie majętne. Dobrze, że pogląd ten nie był popularny 100, 1000,
    > 10000 lat temu, bo ludzkość by wyginęła, zanim zeszła by z drzewa.

    Także ogólnie panuje niezrozumienie dla kogo płaci się alimenty -> płaci
    się
    na dziecko (na potrzeby dziecka) choć przekazuje rodzicowi (nie piszę
    "matce")
    z którym mieszka dziecko. Dlatego ja nie rozumiem jak można nie chcieć
    płacić
    alimentów na swoje dziecko - co ono zawiniło? - że mieszka oddzielnie?.

    Ale nie warto też uogólniać że mężczyzna to "menel" bo ma pieniądze i biedny
    "kopciuszek"
    został z dzieckiem i bez środków do życia. Za dużo bajek w dzieiństwie.
    Kobieta
    statystycznie nie bywa lepsza mim, że zwykle to ona dostaje dziecko. Skoro
    jest tak
    biedna to świadczy jedynie, że jest życiowo niezaradna albo wszystko
    przepija albo
    wydaje na ciuszki i solarium.