    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: chamscy i tepi lekarze
    Date: Tue, 10 May 2011 15:04:02 +0000 (UTC)

    Kamil wrote:

    > I teraz, jak lekarze zmówią się po raz kolejny i zechcą zarabiać nie
    > po 150zł za godzinę, tylko po 600zl za godzinę, to wprowadzisz
    > obowiązkowe ubezpeiczenie zdrowotne na poziomie 80% wynagrodzenia
    > brutto?

    Zmówią? Wyobrażasz sobie że możliwa jest zmowa 150 tysięcy ludzi?
    Klasyczna spiskowa teoria dziejów.
    Weź no poszukaj jakiegos specjalisty, do psychiatrów kolejek nie ma.

    > Tyś się chyba z ch..m na łby pozamieniał czesiek.
    > Oczywiście - nie obrażając tego ch....a.

    > To tobie sie cos porąbało w deklu.
    > To że lekarz CHCE zarabiać ileś tam, nie znaczy że jego praca jest
    > tyle warta.

    Dziecię, wyjdź z szafy.

    > Ty chyba nie byłeś w ŻADNEJ przychodni ani rejestracji jako pacjent.
    > Toć DOKŁADNIE tak wygląda!!!!!

    Bywam regularnie w trzech. W ŻADNEJ tak to nie wygląda.

    Więc gdzie konkretnie tak jest?

    > Suche zapisy sobie, a życie sobie :)

    Taaak? To jedziesz, idź do pierwszej lepszej przychodni prywatnej,
    która ma umowę na specjalistykę z NFZ i spróbuj się umówić na wizytę
    płatną.

    > A to jest kłopot czy jakiś problem?
    > TAK JEST REALNIE faceciku.

    Po co ja dyskutuję ze szczeniakami...

> [...]
    > chorych. Wielu z nich nawet się nie kształci, nie rozwija, nie czyta
    > specjalistycznej branżówki, ogarniają tylko te ulotki co otrzymuja od
    > naganiaczy z firm farmaceutycznych, w których opisane jest jakie leki
    > "mają przepisywać" i ile z tego wpadnie później do ich kiesy.
    >

    > Związany z tym temat:
    > RUM i karty chipowe.... dlaczego to nie funkcjonuje w całym kraju tak
    > jak planowano?
    > Przecież to lekarzom by się ukróciło, widać by było który lekarz,
    > jakiemu pacjentowi przepisuje jakie leki (jakiego producenta).

    Znowu pieprzysz od rzeczy, nie masz pojęcia o temacie.
    RUM do recept? Głąbie, NFZ dokładnie wie który lekarz co zapisuje. I
    komu.
    Refundowane recepty, dla twojej wiadomości, to nie karteluszek co
    możesz sobie na serwetce namazać.
    Każda jest numerowana, a numery są nadawane przez system informatyczny
    NFZ. Każdy lekarz dostaje pulę numerów, pobiera i sam drukuje, albo
    zamawia i mu przywożą wydrukowane.
    Potem apteka zczytuje tylko kod kreskowy i sru... idzie cała
    sprawozdawczość do NFZ.

    --
    Pozdro
    Massai