    From: "Markus-LCA" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: certyfikak CE a sprzedaż komputerów "składków"
    Date: Fri, 7 May 2004 07:41:09 +0200

    > Witam imiennika :)

    Miło mi :-)

    > Polecam zapoznać się z artykułem w CRN Polska. Skoro jak twierdzisz,
    jesteś
    > "składaczem" to zapewne dostajesz to pismo branżowe od czasu do czasu.
    > Ostatnio była na ten temat obszerna wzmianka. Jeśli nie dostajesz go to
    > zajrzyj na http://www.crn.pl

    Jestem na bieżąca z tym tematem omawianym na łamach CRN'u. Właśnie lektura
    ostaniego artykułu dotyczącego tego zagadnienia pt. "Światełko w tunelu"
    skłoniła mnie do napisania na tą grupę. Przyznam jednak, że nieczego on nie
    wyjaśnia.... gdyż..... no właśnie... nasz "kochany" rząd nie zinterpretował
    tych przepisów. Genralnie to wygląda tak, że strach podpisywać jakikolwiek
    przetarg bazujący na "składakach". A na grupę napisałem po pierwsze aby tym
    co nie wiedzą trochę objaśnić problem a po drugie aby może jakiś
    elektryk-prawnik ;-) spróbował się wypowiedzieć.

    Pozdrawiam
    Markus.... oczywiście Marek :-)