  • From: Markus Sprungk <z...@c...cy>
    Subject: Re: certyfikak CE a sprzedaż komputerów "składków"
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 7 May 2004 00:32:20 +0200

    Markus-LCA napisał(a):

    > Witam wszystkich.
    >
    > Posiada ktoś namiary na konkretne dyrektywy dotyczace certyfikatu unijnego
    > CE ( w języku polskim). Głównie chodzi mi o sprzedaz sprzetu komputerowego
    > (samych komputerow).
    > Dodam, że jestem sprzedawca takowego sprzętu i z moich informacji wynika, że
    > praktycznie od 1 maja nie moge wogóle sprzedawać "składaków" z racji tego,
    > iż nie posiadają one (na całość) w/w certyfikatu i nigdy nie będą posiadać
    > gdyż firma składająca nie jestw s tanie certyfikowac każdej jednostki -
> [...]

    Witam imienika :)

    Polecam zapoznać się z artykułem w CRN Polska. Skoro jak twierdzisz, jesteś
    "składaczem" to zapewne dostajesz to pismo branżowe od czasu do czasu.
    Ostatnio była na ten temat obszerna wzmianka. Jeśli nie dostajesz go to
    zajrzyj na http://www.crn.pl

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*