    From: "Magda" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: cd Kradziez numeru gg
    Date: Mon, 23 Oct 2006 05:13:09 +0200

    > Przykladowo jezeli ja kupilam ten nr na aukcji nie musialam znac
    >
    > Mylisz sie.
    > Jezeli regulamin GG zabrania sprzedazy numeru, to sprzedajacy o tym
    > wiedzial lub powinien wiedziec i to do niego mozesz miec o to pretensje.
    Byc moze. Mimo to jest wedlug mnie nie wporzadku kasowac komus numer.Jakby
    im przez to ogromne szkody powstaly.Jakis maly ,zazdrosny,zlosliwy
    czlowieczek pewnie zakapowal do serwisu gg.Polskie zachowanie....

    ps.mam mam dwa latwe numerki kupione w ten sam dzien a do jednego sie
    przyczepili tego najlatwiejszego prawie wszystkie numerki te same.To
    swiadczy ze zrobione jest to tylko zlosliwie.
    Przypomniala mi sie zaraz Modlitwa Polaka.z filmu "Dzien swira"

    Gdy wieczorne zgasna zorze,
    zanim glowe do snu zloze,
    modlitwe moja zanosze,
    Bogu Ojcu i Synowi - dopierdolcie sasiadowi!
    Dla siebie o nic nie prosze,
    tylko mu dosrajcie prosze.
    Kto ja jestem - Polak maly,
    maly, zawistny i podly...........