    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bucowaty dentysta ----- troll woning!!!
    Date: Thu, 11 Aug 2011 14:33:51 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Nie trol, po prostu zdolny człowiek, zamiast mu doradzić wizytę w
    > sklepie ze sprzętem medycznym po tubkę pasty i lusterko, sam sobie by to
    > elegancko zaplombował i nie musiał by się spotykać z tym całym bagnem
    > lekarskim to mu wyzywasz od troli

    koledzy jak widze na poziomie, (nic nowego dla mnie, wiem jakiej inteligencji
    moge sie przecietnie spodziewac po ludziach a nie jest ona duza)
    skupcie sie moze troche bardziej to moze pojmiecie na czym polega
    problem i jakie h..jostwo jednak stoi za takim podejsciem do 'pacjenta'
    (poziomu kultury dentysty juz wole nie opisywac)
    pytanie dotyczy tego co ucisniony obywatel bez pieniedzy moze zrobic zeby
    ocalic ten swoj cenny dla niego ząb (bo -troche pobocznie mowiac -
    generalnie swoim zachowaniem ludzie na rozmaitych 'stanowiskach decyzyjnych
    'wobec obywatela zdaja sie sugerowac ze moga 'leciec w wala' w
    nieskonczonosc), To 'lecenie w wala' to najlepiej oddajacy te sprawy zwrot
    jaki jest mi dane znac w obecnym momencie; Pytanie tylko czy faktycznie
    rozmaici funkcjonariusze i urzednicy moga leciec w wwala w nieskonczonosc
    czy jednak jest tam wyzej jakis mityczny 'zaczep' w postaci moich praw ktory
    pozwoli mi sie wybronic przed otaczajacym mnie wszechkijostwem;
    jak spotykam madrzejszych ludzi mowia ze tak jak glupszych mowia
    ze moge spdac na szczaw jak wy geniusze powyzej