eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak zerowania gniazdek elektrycznych - co może grozić ze strony spółdzielni mieszkaniowej › Re: brak zerowania gniazdek elektrycznych - co może grozić ze strony spółdzielni mieszkaniowej
    From: Dykus <d...@s...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: brak zerowania gniazdek elektrycznych - co może grozić ze strony
    spółdzielni mieszkaniowej
    Date: Sun, 22 Feb 2009 23:35:53 +0100

    Witam,

    Dnia 22.02.09 (niedziela), 's...@w...pl' napisał(a):

    > mam malutki problem ze spódzielnią,

    Albo to raczej spółdzielnia ma problem z Tobą. ;)
    A tak w ogóle to jaki to problem...

    > Mieszkam w tym mieszkaniu od 2,5 roku i nic z
    > tymi gniazdkami nie robiłem, a to pierwsza taka kontrola - teraz nagle
    > się okazuje że ma to być naprawione w trybie natychmiastowym??
    > (...)
    > ale mnie się po prostu nie będzie
    > chciało biec z tym do spółdzielni? a może wcale tego nie naprawię?

    Niezłe. :) Ta nienawiść do spółdzielni to tak dla zasady, bo to teraz w
    modzie? :)

    > będę wdzięczny jeśli ktoś z Państwa zainteresuje się tematem, będzie
    > dysponował większą wiedzą w jego zakresie ode mnie (czyli
    > jakąkolwiek :-) ) i podzieli się kilkoma uwagami

    U przypadku mojej spółdzielni ten tryb natychmiastowy wygląda tak, że za
    rok znów przychodzą i znów stwierdzają niezgodność. :) Ale w tych istotnych
    gniazdkach mam zerowanie, wykonane samemu i jak widać jest ok. Kup gniazda
    z uziemieniem, "śrubokręt z neonówką", kawałek grubego drutu i wykonaj
    porządnie zerowanie samemu. Później ewentualnie pójdź do spółdzielni,
    pogadaj, przecież tam chyba też pracują ludzie? :)

    PS Na Allegro nawet się ktoś ogłasza, pomijając dojazd to jeden pomiar
    kosztuje ok. 9zł. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.