    From: "mer" <b...@w...de>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: brak wyobrazni po bieszczadzku
    Date: Wed, 3 Sep 2003 11:59:59 +0200
    Sender: v...@k...onet.pl@kisielewskiego.futuro.smstv.pl

    > Trochę NTG, ale porównywanie wyjazdu "w ciemno" (przynajmniej w miejsca
    > jako tako atrakcyjne turystycznie) do "szkoły przetrwania" wprawiło mnie
    > w solidne rozbawienie. Właśnie wyjazd "w ciemno" pozwala na miejscu
    > ocenić jakość miejsca noclegowego w odróżnieniu od zamiawiania zdalnego
    > (ofertę oceniamy na podstawie zdjęć, często potrzebna zaliczka).

    Ponownie się muszę zgodzić :)
    Też robie rozpoznania na miejscu, ale jest to robione przy okazji innego prywatnego
    lub służbowego
    wyjazdy w okolice przyszłego wypoczynku.
    Często jadąc z rodziną gdzieś w zaplanowane miejsce wyjeżdżamy dzień wcześniej, aby
    przenocować w
    nie rozpoznanej okolicy i rozejrzeć się za innym ciekawym miejscem.
    W te wakacje spodobał mi się pewien hotelik w kujawsko-pomorskim i zajazd na
    Słowacji.

    mer