    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: brak ubezpieczenia-szkoda
    Date: Sat, 1 Jul 2006 11:38:06 +0200

    > No niestety masz racje, znam te linie, od 1969 SN gada glupoty w tej
    > sprawie;-) Na szczescie doktryna pl.soc.prawo pozostaje w racjonalnej
    > opozycji:)

    O jak mi sie podobal ten sarkazm... :-) Ciekawe, czy tak samo beda mowic,
    gdy im peknie wezyk od toalety pod nieobecnosc. Ciekawe, czy beda wtedy
    pamietac, ze "powinni ubezpieczyc sie od zalania", albo "wezyk powinien byc
    na gwarancji", albo "powinienem wykupic OC na poczynania mojego wezyka..."
    ;>

    Pozdrawiam,

    Tiger