  • Data: 2004-03-01 16:21:08
    Temat: Re: bilingi telefoniczne
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Doniczka" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:c1v0mn$ep1$1@news.onet.pl...

    > Billingi takie posiadają, ponieważ kiedyś dostałem wezwanie na policję w
    > celu przesłuchania, bo na mój numer telefonu dzwoniła osoba wobec której
    > prowadzone było postępowanie. Fakt że połączenie trwało chyba 15 sekund
    > było pomyłką ale jednak było. Musiałem jechać 40 km na komende żeby
    podpisac
    > zenanie, że nie znam takiej osoby ;-) Oficer prowadzący śledztwo pokazał
    mi
    > billing właśnie z mojego numeru telefonu. Tak więc raczej mają takie
    > billingi ale mogą je udostepnić tylko na wniosek policji/prokuratora.

    To o czym piszesz, to żaden dowód. W opisanym przez Ciebie przypadku
    korzystano z bilingu wychodzących rozmów. No i to muszą mieć, choćby w
    celu rozliczenia z abonentem.

    > Moja żona pracuje w telefoni komórkowej i oni naprawde wiedzą wszystko o
    > połączeniach i SMS-ah, tylko raczej nie mogą tego ujawnić.

    Nie wiem dokładnie w jakiej to mają postaci. Być może, że w systemie to
    gdzieś jest zapisane. Tylko może być kłopot techniczny ze znalezieniem.