  • 11. Data: 2004-01-21 20:40:53
    Temat: Re: bilet w pociągu
    Od: "g_cynk.post" <g...@T...gazeta.pl>

    Dziękuję wszystkim za życzliwe odpowiedzi. Teraz wiem na czym stoję.

    Pozdrawiam
    Grzesiek C.

  • 12. Data: 2004-01-22 07:09:42
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    Użytkownik "kam" <k...@p...onet.plX> napisał w wiadomości

    > A gdzie masz obowiązek wydawania reszty?

    W ustawach dotyczących handlu też nie ma o obowiązku wydawania reszty... Już
    zaczynam sie bać iść na zakupy...
    TomekS

  • 13. Data: 2004-01-22 21:01:06
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    TomekS wrote:
    > W ustawach dotyczących handlu też nie ma o obowiązku wydawania reszty... Już
    > zaczynam sie bać iść na zakupy...

    są pewne zwyczaje...

    KG

  • 14. Data: 2004-01-22 23:48:26
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bupdau$s9j$1@news.onet.pl>, kam wrote:

    > są pewne zwyczaje...

    Bezpodstawne wzbogacenie?

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2004-01-23 07:09:29
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Marcin Debowski wrote:
    > Bezpodstawne wzbogacenie?

    Jak już przyjmie to tak, ale czy musi przyjąć?

    KG

  • 16. Data: 2004-01-23 08:40:53
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <buqgvg$1hk$1@news.onet.pl>, kam wrote:

    > Jak już przyjmie to tak, ale czy musi przyjąć?

    Jeśli musi sprzedać w ramach obowiązków służbowych, to pewnie i przyjąć
    musi. ;)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 17. Data: 2004-01-24 00:18:54
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    > Jak już przyjmie to tak, ale czy musi przyjąć?

    Sprzedawca moze odmówić przyjęcia legalnego środka płatniczego? :)

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2004-01-24 08:59:18
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Marcin Debowski wrote:
    > Sprzedawca moze odmówić przyjęcia legalnego środka płatniczego? :)

    sprzedawca ma przyjąć zapłatę ceny, a nie coś więcej...

    KG

  • 19. Data: 2004-01-29 15:08:00
    Od: "CAP" <c...@i...pl>

    Obowiazek wydania reszty lezy po stronie sprzedawcy.
    Patrz; prawo handlowe (dokladnie nie pamietam tych artykulow).

    Jesli nie mozna wydac pieniedzy nie sprzedaje sie towaru.
    W przypadku transporu publicznego, klient jedzie na koszt przewoznika.
    Za bledy organizacyjne ponosi odpowiedzialnosc przedsiebiorca-sprzedawca.
    To samo dotyczy komunikacji miejskiej i problemow nabycia biletow w nocy lub
    w swieta.

    Nie daj sie wyeliminowac.

    Sprzedawca - zawodowy.

  • 20. Data: 2004-01-29 18:15:18
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.##>

    CAP wrote:

    > Obowiazek wydania reszty lezy po stronie sprzedawcy.
    > Patrz; prawo handlowe (dokladnie nie pamietam tych artykulow).

    A szkoda... i co rozumiesz przez "prawo handlowe"?

> [...]
    > To samo dotyczy komunikacji miejskiej i problemow nabycia biletow w nocy lub

    ciekawe.. ale może znajdź te artykuły...

    > Sprzedawca - zawodowy.

    hmm...

    KG