  • Data: 2004-08-23 18:21:19
    Temat: Re: bezpłatna blokada prime rate w tpsa
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23 sie o godzinie 20:05, na pl.soc.prawo, Samotnik napisał(a):

    > Ale _bezpłatnie_?

    Od `97 za opłatę 3 złotych netto masz pakiet usług dodatkowych w postaci:
    - uprawnienie do samodzielnego korzystania z ograniczeń telefonicznych
    połączeń automatycznych;
    - informacja o połączeniu oczekującym;
    - skrócone wybieranie;
    - natychmiastowe przenoszenie wywołań;
    - przenoszenie wywołań w różnych przypadkach;
    - połączenie trójstronne.

    Ta pierwsza usługa umożliwia 4 poziomowe ograniczenia połączeń wyjściowych
    1. uniemożliwia wybieranie numerów poza granice Polski;
    2. uniemożliwia wybieranie numerów międzymiastowych i międzynarodowych;
    3. uniemożliwia wybieranie numerów strefowych, międzymiastowych i
    międzynarodowych;
    4. możliwe wybieranie tylko numerów alarmowych /997, 998, 999/

    Ponadto _nigdy_ nie miałem obciążenia za usługę zablokowania numerów 0-700
    na "sztywno" - ale to składałem pisemną dyspozycję w `97. Więc mogę
    powiedzieć że usługa ta jest bezpłatna /chyba że także zawiera się w
    powyższym pakiecie/.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423