  • 11. Data: 2004-10-08 08:15:25
    Temat: Re: bank+d=B3ug+kredyt?
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik KrzysiekPP napisał:

    > No i proste. Jak nie zlozy takiego oswiadczenia, to nie ma o czym mowic.

    Przykładem niech będzie nawet najprostszy kredyt konsumpcjny :

    Większośc druków umów , które się wypełnia zawiera oświadczenie w
    którym kredytobiorca oświadcza, że nie posiada żadnych zadłużeń, że
    nie jest prowadzone postępowanie egzekucyjne wobec takiej osoby i
    oczywiście jest powołanie na rzeczowy art, "Oświadczam , że dane ,
    które podałem są prawdziwe bla bla bla ..."

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 12. Data: 2004-10-08 08:31:10
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > które podałem są prawdziwe bla bla bla ..."

    I blablabla ... ciekawe jak to sprawdzą ;-)

  • 13. Data: 2004-10-08 08:47:15
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    > I blablabla ... ciekawe jak to sprawdzą ;-)

    INTUICYJNIE ... już o to się nie bój ...

  • 14. Data: 2004-10-08 09:05:18
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 8 Oct 2004 10:31:10 +0200, KrzysiekPP naskrobał(a):

    > I blablabla ... ciekawe jak to sprawdzą ;-)

    Nie sprawdzą - jak nie będziesz spłacał w terminie to wtedy zaczną szukać i
    uruchomią prokuraturę.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 15. Data: 2004-10-08 09:34:24
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > INTUICYJNIE ... już o to się nie bój ...

    W ktorym paragrafie KC/KK lub prawa bankowego taka mozliwosc
    przewidziano ?

  • 16. Data: 2004-10-08 09:41:22
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    > W ktorym paragrafie KC/KK lub prawa bankowego taka mozliwosc
    > przewidziano ?

    A Ty uważasz, że ja z *TOBĄ* na poważnie rozmawiam ?????

  • 17. Data: 2004-10-08 10:09:37
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > A Ty uważasz, że ja z *TOBĄ* na poważnie rozmawiam ?????

    Przeciez widze ze jestes sobą.

  • 18. Data: 2004-10-08 11:57:02
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    > Nie. Ale na pewno przed procesem trafiles do BIK ... a tam na pewno cie
    > sprawdza.
    do BIG można trafić, jeśli otrzyma się wezwanie do zapłaty po 30-tym dniu od
    wymagalności świadczenia, z zastrzeżeniem, że jego niespełnienie spowoduje
    wpis do rejestru w takim to a takim BIG
    jednym słowem, dłużnik wie, gdzie będzie wpisany - działanie inne jest
    sprzeczne z ustawą i jest karalne
    p.
    W,

  • 19. Data: 2004-10-08 17:49:21
    Od: "nurich" <n...@p...pierdu.com>

    Użytkownik "Wirtualna" <w...@s...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wpis do rejestru w takim to a takim BIG
    > jednym słowem, dłużnik wie, gdzie będzie wpisany - działanie inne jest

    A propos przypomniało mi się że kiedys dostałam takie pismo z plusa za
    komórkę (niezapłacone 500pln) i tam było napisane o krajowym rejestrze
    dłuzników czy coś podobnego, czy to to samo? Czy bank takie cos też
    sprawdzi?

  • 20. Data: 2004-10-11 08:48:06
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "nurich" <n...@p...pierdu.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > komórkę (niezapłacone 500pln) i tam było napisane o krajowym rejestrze
    > dłuzników czy coś podobnego, czy to to samo? Czy bank takie cos też
    Nie znam takiej instytucji - jeśli chodziło o BIG, to wierzyciel musi
    wskazać, do którego BIG chce dłużnika wpisać - jeśli tego nie zrobi, to
    naraża się na karę grzywny.
    p.
    W.