  • 1. Data: 2004-10-07 16:18:53
    Temat: bank+dług+kredyt?
    Od: "nurich" <n...@p...pierdu.com>

    Własnie staram się o kredyt mieszkaniowy. Nurtuje mnie jedna sprawa: jakieś
    trzy miesiące temu otrzymałam nakaz sądowy spłaty pewnego długu. Dług
    jeszcze nie spłacony, ale figuruję na jeszcze panieńskie nazwiskoi na starą
    nazwę mojej DG. Czy bank ma możliwość sprawdzenia i dojścia do tego długu i
    nakazu, czy będą to wogóle jakoś sprawdzać?

  • 2. Data: 2004-10-07 17:12:12
    Temat: Re: bank+dług+kredyt?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "nurich" <n...@p...pierdu.com> napisał w wiadomości

    Ale PESEL masz ten sam. A po tym się w pierwszej kolejności szuka. Właśnie z
    powodu zmian nazwisk.

  • 3. Data: 2004-10-07 17:24:03
    Od: "nurich" <n...@p...pierdu.com>

    > Użytkownik "nurich" <n...@p...pierdu.com> napisał w wiadomości
    >
    > Ale PESEL masz ten sam. A po tym się w pierwszej kolejności szuka. Właśnie
    > powodu zmian nazwisk.

    A czy wogóle banki srawdzają nakazy sądowe?

  • 4. Data: 2004-10-07 17:28:02
    Temat: Re: bank+d=B3ug+kredyt?
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > A czy wogóle banki srawdzaj=3F nakazy s=3Fdowe?

    Nie. Ale na pewno przed procesem trafiles do BIK ... a tam na pewno cie
    sprawdza.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2004-10-07 17:29:50
    Od: "nurich" <n...@p...pierdu.com>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    sprawdza.

    > Dziekuję za odpowiedź ale mam jeszcze w związku z tym pytanie: jak
    sprawdzić czy jestem w BIK?
    To był dług wobec prywatnej firmy, czy też tam trafiła informacja?

  • 6. Data: 2004-10-07 17:40:15
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > To był dług wobec prywatnej firmy, czy też tam trafiła informacja?

    To nie byl dlug bankowy ? No to raczej oficjalnie jestes czysty .. BIK
    powstal niedawno i raczej do niego nie trafiles.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2004-10-07 19:41:33
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

> [...]
    długu i
    > nakazu, czy będą to wogóle jakoś sprawdzać?

    Wypełniając wniosek o kredyt na pewno napotkasz rubrykę dotyczącą
    posiadanych długów. Jeżeli oświadczysz nieprawdę to popełnisz
    przestępstwo. Dzisiaj to może nie wyjść na jaw, ale kredyt mieszkaniowy
    spłaca się przez wiele lat. W tym czasie różne rzeczy mogą się przydarzyć
    i bank zacznie się lepiej przyglądać sprawie, a wtedy kto wie...
    Za oszustwo grozi do 8 lat a to nie koniec możliwych kłopotów.

    Alek

  • 8. Data: 2004-10-07 21:44:47
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 7 Oct 2004 18:18:53 +0200, nurich naskrobał(a):

> [...]
    > nazwę mojej DG. Czy bank ma możliwość sprawdzenia i dojścia do tego długu i
    > nakazu, czy będą to wogóle jakoś sprawdzać?

    pewnie sprawdzi w BIK a tam dług pewnie będzie.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 9. Data: 2004-10-08 07:29:15
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik KrzysiekPP napisał:

    > To nie byl dlug bankowy ? No to raczej oficjalnie jestes czysty .. BIK
    > powstal niedawno i raczej do niego nie trafiles.

    Czysty ?

    KK:

    Art. 297. (58) § 1. Kto, w celu uzyskania dla siebie lub kogo innego,
    od banku lub jednostki organizacyjnej prowadzącej podobną działalność
    gospodarczą na podstawie ustawy albo od organu lub instytucji
    dysponujących środkami publicznymi - kredytu, pożyczki pieniężnej,
    poręczenia, gwarancji, akredytywy, dotacji, subwencji, potwierdzenia
    przez bank zobowiązania wynikającego z poręczenia lub z gwarancji lub
    podobnego świadczenia pieniężnego na określony cel gospodarczy,
    elektronicznego instrumentu płatniczego lub zamówienia publicznego,
    przedkłada podrobiony, przerobiony, poświadczający nieprawdę albo
    nierzetelny dokument albo nierzetelne, pisemne oświadczenie dotyczące
    okoliczności o istotnym znaczeniu dla uzyskania wymienionego wsparcia
    finansowego, instrumentu płatniczego lub zamówienia,
    § 2. Tej samej karze podlega, kto wbrew ciążącemu obowiązkowi, nie
    powiadamia właściwego podmiotu o powstaniu sytuacji mogącej mieć wpływ
    na wstrzymanie albo ograniczenie wysokości udzielonego wsparcia
    finansowego, określonego w § 1, lub zamówienia publicznego albo na
    możliwość dalszego korzystania z elektronicznego instrumentu płatniczego.

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 10. Data: 2004-10-08 07:37:04
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

> [...]
    > finansowego, instrumentu płatniczego lub zamówienia,
    > podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.

    No i proste. Jak nie zlozy takiego oswiadczenia, to nie ma o czym mowic.
    Bank przy kredycie hipotecznym wymaga najczesciej udowodnienia, ze ma
    sie jakies dochody, czyli pisemko z "zakladu pracy". Czasami chca
    wyciagi z karty kredytowej z ostatnich 3 miesiecy ...