  • Data: 2004-10-28 16:44:55
    Temat: Re: bank bezprawnie pobral mi z konta 800zl
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "Comodant" <c...@c...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:clr79m$hk9$1@atlantis.news.tpi.pl

    > [....................]
    > A serwer w banku to co według ciebie? wiaderko z wystającą rączką, co
    > podaje dane?
    > Czy może komputer z zainstalowanym Apache + PHP + baza danych np. MySQL
    > lub inna?
    > Może być też oczywiście inne oprogramowanie serwera. I kto tu jest ten
    > naiwny?

    Jednak jesteś naiwny lub na takiego pozujesz.?
    Nie istotne co to jest serwer ani jakie ma
    oprogramowanie, ważne gdzie on stoi bo na
    pewno nie u "pani z okienka" - zgodzisz się
    z tym.?

    > sprawiedliwosc

    To odezwa czy Ty tylko tak.?

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Kupię kradziony radioodtwarzacz - tel. grzecznościowy 997."