  • Data: 2009-07-16 09:55:34
    Temat: Re: balkon
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 16 Jul 2009 11:23:21 +0200, Baloo napisał(a):

    > Swoją drogą ciekawe, czemu taki palacz nie zasmradza swojego
    > mieszkania, tylko wyłazi na balkon.

    Może właśnie z szacunku dla niepalących z którymi mieszka lub którzy
    przychodzą do niego w odwiedziny?

    > A reasumując - niestety, musisz pogodzić się z tym, że prawa palaczy do
    > palenia są drugorzędne w stosunku do praw osób niepalących do oddychania
    > świeżym powietrzem.

    Nie "niestety" - bo jestem niepalący więc prawne ograniczenia mnie nie
    ruszają. A nawet pozytywnie bo lubię knajpy bez palaczy.

    Z tym świeżym powietrzem to nie przesadzaj - mieszkałem przez 1,5 roku w
    Krakowie i tyko dwa razy widziałem i czułem tam świeże powietrze ;-)

    Henry