  • Data: 2008-12-11 12:34:44
    Temat: Re: awizo - nie doreczone pismo
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herald pisze:

    > Tylko jak potwierdzić tożsamość tej osoby?

    Na podstawie dokumentu - imię i nazwisko.

    > Z jednej strony można psioczyć na pocztę, ale z drugiej strony - trochę ich
    > rozumiem. Poniżej wyjaśniam dlaczego.

    > Olgierd - w mojej dzielnicy, dosyć małej nawet (~20k mieszkańców) w dużym
    > wojewódzkim mieście są dwie osoby o tym samym imieniu i nazwisku (ja i ktoś
    > jeszcze). Powiem więcej, jesteśmy w podobnym wieku, bo za "dzieciaka"
    > często mylono nasze kartoteki w przychodni lekarskiej dziecięcej. zawsze
    > opiekun mój musiał podawać z jakiej ulicy się rejestruje ;)

    Wydumany problem. Jeśli gdzieś mieszkasz (choćbyś nie był
    zameldowany), to wiesz, że list przychodzi do Ciebie, a nie do Heralda
    Heraldowskiego z innej dzielnicy. A może do tego z Krakowa?

    Tak czy siak prawo zezwala na odebranie listu również poza miejscem
    zameldowania.

    --
    Liwiusz