    From: "GreG" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: aukcje internetowe - wadliwy towar
    Date: Sat, 24 Aug 2002 17:11:38 +0200

    Użytkownik "Carbo" <s...@n...onecie> napisał w wiadomości
    news:Xns92749C4486A3ACarbonteSarano@127.0.0.1...

    > Przede wszystkim okazało się, że płyta główna wymaga specjalnego typu
    > zasilacza o czym nie było wcześniej mowy. Tylko tak się da ją odpalić. Jest
    > to zasilacz stosowany kiedyś w komputerach firmowych. Płyta nie była
    > podłączana do prądu, bo nie mieliśmy jak tego zrobić. Informatyk w pewnym
    > sklepie sprawdził płytę miernikiem i okazało się, że jest spalona. Poza tym
    > obudowa procesora była niekompletna.

    Skoro tak, masz pelne prawo do tego, aby rzadac zwrotu pieniedzy od Allegro.
    Ubezpieczenie kupujacego obejmuje przedmioty do 300zl i posiada je kazdy
    Allegrowicz. Najlepiej napisz do Allegro opisujac zdarzenie, dowiesz sie
    co powinienes dalej zrobic, by odzyskac pieniadze.
    Najistotniejsze jest to, ze opis przedmiotu nie zawieral istotnych danych,
    na tej podstawie Allegro zazada najpierw zwrotu pieniedzy od sprzedajacego.
    Jesli ten sie wyprze, Allegro powinno oddac Ci pieniadze z wlasnej kieszeni.

    > Czy rzeczywiście jedyne co mogę zrobić to spotkać się z tym panem osobiście
    > i poprosić go o zwrot pienięczy?

    To tez jest wyjscie, ale ostateczne.

    Powodzenia
    GreG