    From: Carbo <s...@n...onecie>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: aukcje internetowe - wadliwy towar
    Date: 24 Aug 2002 14:25:52 GMT
    Sender: s...@p...onet.pl@qf149.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    "GreG" <g...@w...pl> a écrit:

    > Jest jeszcze w Allegro cos takiego jak ubezpieczenie kupujacego.
    > Choc i Allegro musialbys udowodnic, ze dostales towar juz uszkodzony.
    > Do tego sie wszystko sporowadza.

    Przede wszystkim okazało się, że płyta główna wymaga specjalnego typu
    zasilacza o czym nie było wcześniej mowy. Tylko tak się da ją odpalić. Jest
    to zasilacz stosowany kiedyś w komputerach firmowych. Płyta nie była
    podłączana do prądu, bo nie mieliśmy jak tego zrobić. Informatyk w pewnym
    sklepie sprawdził płytę miernikiem i okazało się, że jest spalona. Poza tym
    obudowa procesora była niekompletna.

    Ale z innej strony to czy nie ma znaczenia czy on będzie potrafił
    udowodnić, że sprzęt przed wysłaniem działał?

    Jak by mi przesłał kawałek deski to musiał bym udowadniać, że przed
    otwarciem paczki deska już tam była?

    Czy rzeczywiście jedyne co mogę zrobić to spotkać się z tym panem osobiście
    i poprosić go o zwrot pienięczy?

    --
    Paweł Michalak