  • Data: 2012-12-06 13:14:04
    Temat: Re: art. 190 § 1 kk
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-06 12:48, Albercik pisze:

    > A teraz pomyśl, gdzie kupić telefon żeby nie być namierzonym, u mnie w
    > mieście takie butiki z używanymi telefonami są głównie w centrach
    > handlowych - jest tam pełno kamer.

    Dlatego ja, choć nie planuję przestępstwa, to mam w szufladzie nigdy nie
    włączany telefon kupiony na giełdzie "pod chmurką" za 30zł ze dwa lata
    temu (aku doładowuję "z drucików"), kupiony tamże za 5zł starter,
    nierozpakowany i trzymam to na wszelki wypadek.

    ... ale przewiduję np. potrzebę, aby kiedyś zadzwonić do niesolidnego
    dłużnika i powiedzieć mu "wyjrzyj przez okno i pomachaj swojej córce -
    świetnie się bawi w tym skradzionym samochodzie..."

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel