    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: art. 190 § 1 kk
    Date: Wed, 05 Dec 2012 09:14:48 -0600

    Garg 07, wrote:

    > Aha, grzywnę - ale ja z tego nic nie dostanę jako poszkodowany?

    Nie.
    To jest sprawa karna, zeby go ukarac, a nie zebys ty cos na tym zarobił.
    kara dla niego nie polega na satysfakcji dla ciebie.

    > Jakiej
    > wysokości ta grzywna bo czytam coś o stawkach dziennych ale nie łapię o
    > co w nich chodzi.

    wg uznania sędziego. jakies tam widełki są, ale nie chce mi sie szukac
    ile za co można dostać

    To łepek, kasy raczej nie ma bo nie pracuje.

    to grzywny mu pewnie nie zasądzą
    poczekaj do rozprawy to zobaczysz.

    Wyrok w
    > zawieszeniu - ma to jakieś konsekwencje dla delikwenta?

    wpis karany w papierach. po za tym zadnych, dopoki znowu nie zrobi tego
    samego.