  • Data: 2004-02-12 09:34:13
    Temat: Re: argentyńskie pożyczki
    Od: bronek <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    remeeq wrote:
    > Witam..
    > Jakiś czas temu styknąłem się z firmą udzielającą - jak twierdzili -
    > kredytów. Zajeżdzao mi argentyną, a że była to spółka z o.o. na wszelki
    > wypadek poprosiłem panią o KRS.
    > niestety, "Pan prezes nie ujawnia takich dokumentów" usłyszałem.
    > za cholerę nmie szło KRSu uzyskać,jedynie co udało mi się podpatrzec na
    > umowie, którą dostałem wykazując zamiar jej podpisania, to nr KRS i sąd, w
    > którym została zarejestrowana. Oczywiście woedząc, że to argentyna, umowy
    > jednak nie podpisałem. Ale zrobił to jednak jeden z naiwnych z mojej
> [...]
    Składając zawiadomienie o przestępstwie pamiętaj również o art. 171 ust.
    1 prawa bankowego.
    Konsorcja argentyńskie łamią ten przepis.
    "Art. 171. 1. Kto bez zezwolenia prowadzi działalność polegającą na
    gromadzeniu środków pieniężnych innych osób fizycznych, prawnych lub
    jednostek organizacyjnych niemających osobowości prawnej, w celu
    udzielania kredytów, pożyczek pieniężnych lub obciążania ryzykiem tych
    środków w inny sposób, podlega grzywnie do 5.000.000 złotych i karze
    pozbawienia wolności do lat 3."

    Bronek