  • Data: 2004-11-05 20:36:48
    Temat: Re: allegro - zawy=BFona cena wysy=B3ki
    Od: "MFY" <n...@n...au> szukaj wiadomości tego autora

    >Cos przesadzasz. Facet dowiozl przesylke na poczte co kosztowalo go 2
    >zl, nastepnie nadal ja jako zwykla co kosztowalo 5 zl. Co on tu zawyza ?
    >A moze kupil kopertę bąbelkowa za 2 zl ?

    To moze jeszcze trzeba zaczac przeliczac czas na pieniadze? Piec minut
    piechota na poczte =2zl
    Czy naprawde wierzycie w to, ze jakis supersprzedawca jezdzi autobusem na
    poczte z kazda pojedyncza paczka? Albo ze kupuje pojedyzncza koperte za
    kazdym razem po cenie detalicznej?
    A pudelka? Mi sie jeszcze nie zdarzylo otrzymac paczki w "nowym" pudelku,
    zazwyczaj sa to jakies pudla z odzysku, glownie po uprzedmio kupionych
    sprzetach.
    Czy w tym watku wypowiadaja sie tylko ci, co sami sprzedaja i staraja sie
    zarobic dodatkowe grosze na przesylce? Bo rzeczywiscie jest to coraz
    czesciej spotykany sposob na dorobienie dodatkowej kasy na allegro. I skoro
    istnieje na ten temat punkt w regulaminie, mysle ze warto sprobowac zwrocic
    sie z ta sprawa do allegro po bardziej szczegolowe informacje, po prostu
    poruszajac ten temat.