  • Data: 2005-04-29 14:42:04
    Temat: Re: allegro-problem po wygraniu aukcji
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net> popełnił 29
    kwi 2005 na pl.soc.prawo utwór
    news:slrnd734g6.gk3.lancaster@unix-secured.net:

    > Tak - pomylil sie o jedno zero.
    > Ogromny powod do wystawiania negatywa.

    A jakbyś skomentował taki post:

    "Wystawiłem na aukcji karty pamieci z opcją kup teraz,
    Zwycięzca po zakonczeniu aukcji skontaktowal sie ze mna
    i oswiadczyl mi ze sie pomylil - zorientował się że cena
    tych kart jest troche inna - duzo niższa, dlatego nie chce
    ich ode mnie kupić...
    (wylicytowana kwota to 2000 zl - cena rynkowa ok 180-200zl)"

    Chętnie przeczytam.

    Zdarzyło mi się wylicytować na allegro pewną rzecz, cena była bardzo
    atrakcyjna, _potem_ doczytałem_ w opisie aukcji, że oferowany towar
    nie ma pewnej funkcjonalności, co czyniło cenę BARDZO nieatrakcyjną, a
    towar dla mnie nieprzydatnym. Na moją grzeczną PROŚBĘ z tłumaczeniem
    i przeprosinami wystawiający wycofał moją ofertę - AFAIK nie musiał.
    Słowo się rzekło, kobylka... znaczy pacta conventa czy jakoś, tam ;)

    --
    pozdro
    poreba