  • 1. Data: 2004-03-28 18:40:51
    Temat: alimenty problem
    Od: "FELIPE" <f...@n...wp.pl>

    mam problem ze sciagnieciem alimentow
    mimo zasadzonej sadownie kwoty od kilku miesiecy moj byly maz uchyla sie
    przed tym obowiazkiem

    chce podjac zdecydowane kroki i poddac go egzekucji komorniczej

    jakie kroki po kolei musze wykonac?

    wytoczyc mu proces i dopiero potem do komornika czy od razu do komornika a
    moze jest jeszcze inna droga?

    pozdrowienia

  • 2. Data: 2004-03-28 19:58:48
    Temat: Re: alimenty problem
    Od: "Jędrek" <J...@w...pl>

    Użytkownik "FELIPE" <f...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > jakie kroki po kolei musze wykonac?
    >
    > wytoczyc mu proces i dopiero potem do komornika czy od razu do komornika a

    Z własnego doświadczenia. Wyrok w sprawi o alimenty, musisz opatrzyć taką
    "klauzulą wykonywalności" robi to sąd. Potem jak już to masz, idziesz do
    komornika a on już resztę ci powie. Jeśli Twój były pracuje to komornik aż
    podskoczy z radości.

    Wystosuje jedno pisemko do jego miejsca pracy i już ma kasę i dla Ciebie i
    dla sIEBIE.

    Pozdrawiam

    Jędrek

  • 3. Data: 2004-03-28 21:10:23
    Od: "FELIPE" <f...@n...wp.pl>

> [...]
    > podskoczy z radości.
    >
    > Wystosuje jedno pisemko do jego miejsca pracy i już ma kasę i dla Ciebie i

    jesli dobrze rozumiem musze isc do sadu z tym _STARYM_ postanowieniem sadu
    ktore zasadzilo mi alimenty z kwocie XXX
    zeby opatrzyl go klauzula wykonalnosci a potem do komornika tak?

  • 4. Data: 2004-03-28 21:27:44
    Od: "Jędrek" <J...@w...pl>

    > jesli dobrze rozumiem musze isc do sadu z tym _STARYM_ postanowieniem sadu
    > ktore zasadzilo mi alimenty z kwocie XXX
    > zeby opatrzyl go klauzula wykonalnosci a potem do komornika tak?

    Ja tak miałem.

  • 5. Data: 2004-03-28 21:38:57
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    koniecznie wystąp najpierw do sądu o zabezpieczenie roszczenia np przez
    zajęcie wynagrodzenia lub ruchomości lub innego prawa majątkowego
    zrób to koniecznie przed pójściem do komornika !!!!

  • 6. Data: 2004-03-29 14:41:31
    Temat: Re[2]: alimenty problem
    Od: myrdhin <r...@p...onet.pl>

    Witaj pablio,

    W Twoim liście datowanym 28 marca 2004 (23:38:57) można przeczytać:

    p> koniecznie wystąp najpierw do sądu o zabezpieczenie roszczenia np przez
    p> zajęcie wynagrodzenia lub ruchomości lub innego prawa majątkowego
    p> zrób to koniecznie przed pójściem do komornika !!!!

    prawde mowiac ne rozumiem tego ?

    przeciez klauzula wykonalnosci wlasnie o tym mowi - a moze nie mowi ?

    mozesz blizej ?

    --
    Pozdrowienia,
    myrdhin