    From: "Teqnix" <x...@k...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: akt bezradnosci i prosba o pomoc!!!
    Date: Sun, 20 Jun 2004 15:25:02 +0200

    rany, mowicie tu o wszystkim tylko nikt nie wytlumnaczyl zainteresowanemu o
    co biega, a jest tak - z tego co mowisz to zadnego wyroku na razie nie ma,
    poczekasz sobie ladnie az ta policja sporzadzi akt oskarzenia, prokurator go
    wniesie wraz z wnioskiem z 335 kpk (skazanie bez przeprowadzania rozprawy),
    sad bedzie musial w tym przypadku wyznaczyc posiedzenie, jak sie na nie
    stawisz zawsze bedziesz mogl mowic ze sie jednak na to nie zgadzasz i nie
    czujesz sie winny i wtedy sad moze skierowac sprawe na rozprawe, ale raczej
    wyda wyrok od ktorego zawsze bedziesz mial mozliwosc wniesienia apelacji - a
    przy okazji mozesz sugerowac zeby ci orzeczono zakaz prowdzenia wszelkich
    pojazdow mechanicznych jednosladowych lub jednosladowych niemechanicznych,
    niektore sady tak orzekaja za sam rowerek i wtedy ci prawko zwroca, a tak w
    ogole na przyszlosc to lepiej nie wsiadaj na rower (komajn, traktor a nawet
    hulajnoge:P) jak wypiles.

    Użytkownik "Szymon Pisarek" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zasady prawa.
    > Prowadzić rower może każdy, który ma ukończone 18 lat (wiadomo na trzeźwo)
    > Ale w inny sposób prawo kara tego, który je złamie jadąc po pijanemu tym
    > rowerem, a nie ma prawa jazdy, a tego który ma prawo jazdy i nim jedzie.
    > Pierwszemu dadzą grzywne i koniec bo nie ma prawa jazdy. A drugiemu dadzą
    > grzywnę i odbierają prawo jazdy bo je ma. Jak dla mnie, ale zaznaczam
    tylko
    > z logicznego punktu widzenia bo przepisami nie umiem tego poprzeć łamane
    > jest fundamentalna zasada równości KAŻDEGO wobec prawa.

    Elektronika