  • Data: 2003-05-23 16:28:54
    Temat: Re: adres IP a ochrona danych osobowych
    Od: Łukasz Mach <l...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman Gawron wrote:

    > wpisującej
    >
    > Tak, bo IP to nie są dane pozwalające na jednoznaczną identyfikację osoby.

    hmm, zależy jaki IP. jeżeli ktoś ma zewnętrzny adres jednoznacznie
    przypisany do konkretnego komputera/użytkownika. tak jak np. mój ip.
    wiadomo skąd jestem(miasto), jak ktoś lekko wprawny w te klocki wie z
    jakiej dzielnicy lublina jestem, a podejrzewam że co większy guru zna mój
    adres na podstawie ip.

    pozdrav

    maHo
    --