  • Data: 2004-08-24 14:04:52
    Temat: Re: abonament rtv - moga czy nie moga
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stasio Podróżnik napisał:

    > Piszesz na ślepo na grupę, czy czasem ją czytasz ? Ostatnio kupa
    > wątków na ten temat ... odpowiedzi udzielone ...

    Grupę czytam codzienie, ale w ostatnich dniach (a może nawet tygodniach)
    nie znalazłem na tej grupie nic na ten temat. Może faktycznie
    przeoczyłem jakiś post, po prostu nie mam tyle czasu, aby każdy wątek
    dokładnie lurkować i czytać każdy post. Poza tym zauważ, że sprawa
    dotyczy konkrentego artykułu z _dzisiejszej_ "Rzepy". Skąd niby miałbym
    wiedzieć, czy od czasu ostatniej dyskusji na ten temat coś nie zmieniło
    się w odpowiednich przepisach?
    Tak czy owak odpowiedź na moje wątpliwości już uzyskałem, za co bardzo
    dziękuję przedpiścom i EOT.

    Z poważaniem
    PWZ

    --