    From: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: abonament RTV raz jeszcze ;)
    Date: Mon, 6 Dec 2004 14:22:03 +0100

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cp1j50$2qc$1@inews.gazeta.pl...
    > pytam, bo wielu z tych wiezniow moglo by sporo zarobic piszac soft.
    > Wystarczy dobry pomysl, a czasu jest duzo :-)

    Zgoda tylko czy Pan mysli, ze wiezniowe znaja na tyle jezyki programowania,
    aby pisac soft, ktory sie dobrze sprzeda? Niektórzy studiuja aby byc dobrymi
    programistami kilka lat, potem kilka lat ucza sie konkretnych narzedzi.
    Trzeba miec do tego podstawy matematyczne i inne. To wszystko sie zmienia z
    miesiaca na miesiac np. coraz bardziej popularna obecnie wsrod programistów
    w USA - JAVA. Przybywa nowych bibliotek - pakietów klas, zmieniaja sie
    techniki programowania pod katem sprzetu (3D, 64 bit). Trzeba miec
    literature, dostep do Internetu. To nie takie proste chyba. Prosze
    opowiedziec pare slow o sobie. Czym pan sie zajmuje? Ja ucze glownie jezykow
    programowania.

    Pozdrawiam i dziekuje Panu za wsparcie w dyskusji.
    Grzegorz Kruk, Ph.D.