  • From: "AJA" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: abonament RTV i ZAIKS
    Date: Mon, 8 Jul 2002 11:21:53 +0200

    > Nie. Jakis czas temu jeden z dużych supermarketów wygrał z ZAIKSem sprawe
    > puszczanie programu radiowego w sklepie. O ile sie nie mylę to wygrał
    przed
    > Sądem Najwyższym.
    > Sąd stwierdził, że puszczanie programu radiowego 'jak leci" nie ma wpływu
    na
    > wysokośc sprzedaży i zaiksowi nic sie z tego tytułu nie należy, bo radio
    > opłacilo juz swoje daniny za rozpowszechnianie.
    > Co innego gdyby puszczano specjalnie dobrana muzykę mającą nastroić
    klientów
> [...]
    dawno.

    Tak jedno mnie zastanawia ... skoro leci muzyka w sklepie to hcyba dobre
    rozwiazanie co ... ludzie sluchaja utworow a moze zapadnie w glowe i kupia
    plyte .. to czysta promocja muzyki ... weic dlaczego zaiks sie czepia .. czy
    za to ze chce sei komus zrobic reklame to trzeba jeszcze zaplacic ??
    Tosz to czyste idioctwo.

    AJA