  • Data: 2010-03-07 18:47:55
    Temat: Re: Zysk z przyjmowania kart
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Mar, 18:39, RadoslawF <r...@w...pl> wrote:
    > Dnia 2010-03-07 17:44, U ytkownik BK napisa :

    > A b dzie mi dzy nimi jaka r nica w obs udze przy podobnej
    > wielko ci obrocie dziennym ?

    serio pytasz? ;)

    to co potrafi sobie wynegocjowac mcdonald to nie to samo co normalny
    sklep

    > Got wk i tak musisz przewie , skoro nie jest to ma y sklepik
    > gdzie Pani Jadzia poleci do banku jak si odpowiedni du o
    > nazbiera to masz "bankow z" z konwojem zam wiony na sta e pory.
    > Ilo personelu do liczenia te raczej zostanie niezmienna jak
    > jaka grupa klient w zacznie p aci kartami.
    > Pami taj e kart p aci tylko jaki procent klient w wi c
    > ca kiem z obs ugi got wki nie zrezygnujesz i oszcz dno ci
    > mie z tego powodu nie b dziesz.
    >
    > Pozdrawiam

    Rozmawiamy o tym co Ci sie wydaje czy o tym jak jest? :)

    Wplaty bilonu na rachunki firmowe to np. 2% prowizji od takiej wplaty.
    Czyli karta przy duzym obrocie nie wyjdzie drozej a zmniejszaja sie
    takze koszty przechowania, transportu, ubezpieczenia, liczenia i
    ryzyko np. falszywek, pomylek kasjerow czy kradziezy.

    Suma sumarum na takim biznesie (promowanie kart) mozna wyjsc na plus
    jesli ma sie klinetow aktywnie korzystajacych z kart (czyli duze
    miasto, sporo mlodych ludzi - patrz fast food czy stacja benzynowa :)