    From: "Funkyboy" <m...@s...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwyczaj a wypowiedzenie
    Date: Wed, 20 Aug 2003 17:52:15 +0200

    Robert Tomasik napisał(a) w wiadomości: ...
    >Czyli mam rozumieć, że oni nie chc± tych pieniędzy przyjmować w swojej
    >kasie? No to masz trzy wyj¶cia. Albo się pogodzić z t± dolegliwo¶ci±. Albo
    >wpłacać pieni±dze do depozytu s±dowego uzasadniaj±c wniosek tym, że
    >wierzyciel odmawia przyjęcia pieniędzy. Albo wpłacać na ich konto
    >pomniejszone o koszt przelewu.

    Wlasnie o to chodzi;) nie chca przyjmowac forsy w kasie i poinformowali nas
    o tym z "dnia na dzien".Dolegliwosc polega na tym,ze dopiero teraz probuja
    zalatwic sobie z bankiem konto,na ktore bedzie mozna uiszczac wplaty bez
    prowizji.
    Wszystkim,ktorzy mi pomogli bardzo dziekuje i pozdrawiam!;))
    --
    Funk