    From: Herbi <x...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot w zwyklym sklepie - dlugie
    Date: Thu, 3 Mar 2005 09:53:47 +0100

    Dnia 3 mar o godzinie 09:40, na pl.soc.prawo, hmm napisał(a):

    > Wlasnie nie zacznie, gdyz ten klawisz nie zwraca wlasnie ZADNEGO keycod'a,
    > a powinien i w tym dopatruje sie niezgodnosci/nieprawidlowego dzialania.

    Przecież napisałeś że pod Windowsem działa klawisz, wiec musi zwracać
    keycod - no chyba że Windows działa telepatycznie i po stuku klawisza
    domyśla się jaki klawisz pacnąłeś ;)

    > Na opakowaniu jest napisane, ze klawiatura dziala z wszystkimi wersjami
    > Windows w tym XP. Nie ma wzmianki, ze tylko, ani ze pod Linuxem nie
    > dziala.

    Skoro *jest* zaznaczone że pod konkretnymi systemami klawiatura działa to
    raczej domniemywać należy że pod *niewymienionymi* działać nie będzie, bądź
    działać *może* w ograniczonym zakresie.

    > Oficjalnych steronikow pod moj system nie ma, to fakt.

    No to więc jak ma działać skoro *producent* nie uznał by klawiaturka
    działała pod innymi systemami

    > Jednak upewnialem sie czy model jest obslugiwany i jest.

    Przecież tego nie określił producent - więc o co Ci biega? Skąd upewnienie
    że ma działać?
    BTW: pamiętasz jak przed laty była sprawa z tzw. winmodemami? ;)

    > PS: Tekst Kocureq'a mnie troche rozbawil - nie mowimy o AmigaOs czy innym
    > systemie, tylko o Linuxie, pod ktorym model ten dzialac powinien, bo
    > zwyczajnie developerzy Xow i innych programow o to zadbali. Logitech nie
    > supportuje tego sprzetu i tu sie zgodze calkowicie.

    To może sz pisać tylko do ..... developerów !!
    Chłopie rusz głową - co tu jest winien producent klawiatury, nie mówiąc już
    o sprzedawcy?

    > Sorki za to przeciaganie, kilka rzeczy sie powtorzylo, bo staralem sie
    > zbiorczo odpowiedziec na odpowiedzi z watku. Powalcze chyba jednak o
    > swoje, dla zasady.

    Zasadą jest rozumienie czytanego tekstu - na opakowaniu pisało że działa
    pod Windowsem - i wszystko w temacie. To tylko i wyłącznie Twoja wina że
    źle zinterpretowałeś taki tekst/

    > Moze w przyszlosci Pan bedzie informowac, ze nie odpowiada za to, ze sprzet
    > nawet supprtowany przez alternatywny system, bedzie na nim dzialac.

    Jaki Pan? Sprzedawca? LOL - rusz główka chłopie.

    Możesz tylko pisać do owych developerów skoro oni twierdza że klawiaturka
    ma działać :PP

    --
    Herbi
    03-03-2005 09:53:39