eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot rzeczy zamowionej wysylkowo › Re: Zwrot rzeczy zamowionej wysylkowo
  • Data: 2003-07-07 09:05:45
    Temat: Re: Zwrot rzeczy zamowionej wysylkowo
    Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Renata Gołębiowska napisał(a):

    > In article <beac82$h2h$1@atlantis.news.tpi.pl>, blebol wrote:
    > > Podobno w ciagu 10 dni mozna oddc rzecz bez zadnych ale...ale...
    > >
    > > Czy wtedy dostawca jest zobowiazany oddac koszty wysylki, ktore byly
    > > doliczone do ceny towaru i za ktore zamowilismy przy odbiorze???
    >
    > Jeśli rzecz jest "zgodna z umową", to nie.


    o ile umowę zawarto poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, to co do
    zasady można odstąpić - ustawa z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych
    praw konsuemntów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt
    niebezpieczny - Dz.U. z 2000r., Nr 22, poz. 271, z późn. zm.
    >
    > > Czy przeciwnie - placimy jeszcze za odeslanie towaru??

    Koszty zwrotu towaru nie obciążają konsumenta. Nadto - konsument nie musi
    czynić żadnyh starań, aby towar odesłać, bowiem jego zobowązanie ma charakter
    niepieniężny, czyli jest długiem odbiorczym - to przedsiębiorca może sobie
    towar odebrać własnym sumptem- art. 455 par. 1 i 2 k.c.


    pzdr,

    marek radwański

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1