  • Data: 2002-03-25 09:51:32
    Temat: Re: Zwrot Prawa Jazdy (Głównie dla Sandry)
    Od: "Sandra" <d...@w...pl.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Podaje się chociaż niechętnie . To ja się wygłupiłam . Panie Rob ma Pan
    racje , ale w dalszym ciągu jestem przekonana , gdyby dobrze pogadał z
    odpowiednimi osobami i dobrze uzasadnił ,że tam praca , tu bezrobocie i inne
    jakieś bajery stawiające go w krytycznej sytuacji kto wie może jakaś furtka
    by sie dla niego znalazła , w sądach polskich pracują też ludzie i w wielu
    wypadkach starają się iść na rękę stronie / nie tylko suche twarde prawo ale
    niekiedy znajduje sie rozwiązania ,które zezwalają na pomoc w określonych
    sytuacjach/ . Nie jestem wobec Pana złośliwa .Mam szacunek do tak
    posiadanej wiedzy jaką Pan posiada w tej kwestii . A czym się zajmuje ? :-)
    Sądzi Pan ,że powinnam na grupie to powiedzieć ? Z szacunkiem Sandra