  • Data: 2005-06-26 15:40:38
    Temat: Re: Zwolnienie?
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przejechali sie na wlasnym cwaniactwie. Rzeczywiscie wyglada na to ze
    > tak. Pewnie mieli na mysli tylko siebie, a moga odkryc ze to jednak jest
    > dwukierunkowa ulica.

    A nie jest przypadkiem tak ze umowy zawartej na czas okreslony nie mozna
    wypowoedziec?
    Kazdy zas dokument ktory stanowi inaczej jest niezgodny z prawem i mozna
    pociagnac wystawce do odpowiedzialnosci?

    Daje glowe ze jesli pracodawca wypoeiedzialby taka umowe a sprawa trafilaby
    do sadu to sad uzna ze umowa trwala (trwa) caly rok.

    TB