eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwaliło mi się drzewo na samochód - droga przez męke o odszkodowanie. › Re: Zwaliło mi się drzewo na samochód - droga przez męke o odszkodowanie.
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwaliło mi się drzewo na samochód - droga przez męke o
    odszkodowanie.
    Date: Mon, 28 Sep 2009 08:33:09 +0200

    spp pisze:
    > W ustawie o lasach sformułowano to w sposób jednoznaczny:
    >
    > Art. 29. ust. 1. Ruch pojazdem silnikowym, zaprzęgowym i motorowerem w
    > lesie dozwolony jest jedynie drogami publicznymi,

    A gość pisał, że nie był na drodze publicznej? Ja rozumiem, że pojechał
    na grzyby, zostawił auto lesie i już.

    > Ust. 2. Postój pojazdów, o których mowa w ust. 1, na drogach leśnych
    > jest dozwolony wyłącznie w miejscach oznakowanych.

    A skąd wiesz, że nie stał na parkingu leśnym właśnie?
    Skoro zarządca lasu nie protestował, skoro ubezpieczyciel nie
    protestuje, to gość wjechał legalnie.

    Zakazu wjazdu do lasu nie ma, jak sam cytujesz, jest zakaz wjazdu na
    drogi niepubliczne w lesie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek