eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŻona prowadząca rozwiązły tryb życia [niby kurwa, ale... 216 KK] › Re: Żona prowadząca rozwiązły tryb życia [niby kurwa, ale... 216 KK]
    From: armar <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Żona prowadząca rozwiązły tryb życia [niby kurwa, ale... 216 KK]
    Date: Sat, 31 Jan 2009 20:17:22 +0100

    Jotte pisze:

    > No właśnie. Ja to tez odbieram jakoś niesmacznie...

    Nie macie stron z Waszymi dziećmi?
    Nie macie zdjęć na Naszej-Klasie?
    Podałem link do zdjęć dla Pana Soku Marchewkowego,
    który raczył powątpiewać w moje żenidło, a nie chciałem,
    by wątek przeszedł na niewątpliwie ciekawy temat
    "wyposzczona żona impotenta, a niewdzięcznik ją wyzywa". ;)

    > Nie o to mi chodziło. Jakby pozostając w związku uzgodnili sobie taka
    > swobodę czy mozliwość to OK.

    A spróbuj pogadać z żoną w takim temacie, np:
    "Może ja seksik z Zosią, a Ty z Zenkiem? Tak dla pikanterii..."
    Tylko później do mnie nie miej pretensji. ;)

    > Ja też tego absolutnie nie postuluję, choć niektórzy mówią, że kobieta
    > ma szansę być porządną tylko z pierwszym facetem, a i to niekoniecznie
    > (takie przysłowie jest: cnota jest jak zapałka - służy tylko raz). ;)
    > Rzecz do indywidualnego rozważenia.

    Myślę, że się mylisz. Do tej pory (od rozpadu mojego małżeństwa)
    miałem same porządne kobiety (mężatki).
    Wszystkie twierdziły, że są zaniedbywane/zdradzane przez mężów.
    Kilku z mężów miałem okazję poznać i potwierdzili wersje żon,
    więc z mojej statystyki wychodzi, że mężowie pierwsi zdradzają.
    To chyba ma pewnego rodzaju przyzwolenie w społeczeństwie,
    związane z profilaktyką raka prostaty.
    http://www.polki.pl/zdrowie_i_psychologia_zdrowie_ar
    tykul,10002476.html?print=1
    (to tak na wypadek, jakby któryś z Panów nie miał niczego innego
    na usprawiedliwienie... ;) )

    --
    Pozdrawia Marek