    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znalazłem testament
    Date: Fri, 28 Dec 2012 11:25:10 -0600

    Jako wrote:
    > W dniu 2012-12-27 19:47, witek pisze:
    >> Jako wrote:
    >>> Witam
    >>> 3 lata temu zmarł mój wujek, sąd przydzielił mieszkanie po nim jego

    > ale testament jest odręczny słyszałem że ważność takiego to 6 miesięcy?

    nie, wazny jest dopoki nie zostanie okreslony przez sad jako niewazny
    lub nie znajdzie sie testament z pozniejsza data zmieniajacy biezacy
    testament.

    > poza tym wskazuje on konkretnie co kto ma dostać

    nieszkodzi. Sad to przerobi na procenty.

    > niby obecne przepisy na to pozwalają ale ówczesne 3 lata temu nie
    > pozwalały tak pisać testamentu...

    nie pozwalaly tak dziedziczyc, co nie znaczy ze nie mozna bylo tak
    sporzadzic testamentu.