    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znalazłem testament
    Date: Thu, 27 Dec 2012 13:42:10 -0600

    Marek wrote:
    > On Dec 27, 7:47 pm, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    >> Jako wrote:
    >>> Witam
    >>> 3 lata temu zmarł mój wujek, sąd przydzielił mieszkanie po nim jego

    > Moze, najpierw pogadaj z ciotką...

    o czym?
    zawartosci paczek do pierdla czy wpisie w rejestrze skazanych?

    jak bedzie mial ochote to zawsze moze spadku nie przyjac , pdoarowac
    spadek ciotce, ale testament ma dostarczyc.

    w ogole dyskusja bedzie miala sens jak sad orzeknie ze testament jest
    wazny, bo a noz widelec brakuje daty albo wujek cos pokreslil na nim.