  • Data: 2023-08-16 13:57:16
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.08.2023 o 06:48, Shrek pisze:

    > A co do tego ma miejce zameldowania. Absurdalne jest że piszesz, że jak
    > nie miejszka w miejscy zameldowania to nie ma szans złapać - to co
    > złodziej standardowo mieszka gdzie indziej i już jest bezkarny?

    Korzystając z cytatu z 07 Zgłoś się: Pomimo, że wyglądasz na idiotę
    zwrócę Ci uwagę, że jeśli policjant chciał rozmawiać z właścicielem
    pojazdu i z CEPiK wynikało, że ten mieszka w Wyszkowie, to trudno, by
    pobiegł w tym celu na pobliskie działki. Ty zaangażowałeś całą
    dzielnicę, to ktoś mógł skojarzyć, że ten samochód stoi tam. Ale
    ryzykowałeś, że właściciel pojazdu zamiast iść w kierunku obrony, że
    motor tu stoi, bo nie wiedziałem, ze kradziony, pójdzie w stronę ukrycia
    go i wyjaśnień, że dwóch nieznanych mu lumpów poprosiło go o
    przewiezienie uszkodzonego motocykla i on nie wie, gdzie jest motocykl.
    W ten sposób byś go już nie znalazł.

    > Przecież złapałem. Policja ma wszystkie jego dane, bez problemu może
    > sobie pozostałych dwóch ustalić. Co jeszcze oprócz zgarania monitoringu,
    > ustalenia numeru busa, odnalezienia moto i ustalenia właściwego
    > miejscowo komisariatu dla miejsca odnalezienia powinienem zrobić, żeby
    > policja była zadowolona?

    Nie powiadomić sprawców, że wiemy o nich.

    > Nie. Ale nie sądzę - wiedziałbym o tym choćby od ochrony do której na
    > 100% by się zwrócili sprawdzić czy nie widać w kamerze.

    Jest to jakiś argument. Zaczęli od Twojego.
    --
    (~) Robert Tomasik